zaterdag 5 september 2020

Samenvatting

 De titel zegt het al... 'samenvatting'. Het is inmiddels alweer 5 jaar geleden dat ik voor het laatst iets geschreven heb op mijn blog en omdat het gewoonweg niet mogelijk is om alles wat er gebeurd is in die 5 jaar te beschrijven, moet ik me maar beperken tot een samenvatting.

Nu ik daar eens over nadenk... hoe moet ik dat doen? Een lange lijst maken waarin ik punt voor punt benoem wat ik heb meegemaakt, wat ik heb gemaakt, hoe het de jongens vergaat, waar we zijn geweest op vakantie enz. enz.? Nee dat wordt 'm ook niet. Dan maar gewoon een paar foto's laten zien in dit bericht en dan verder in het hier en nu!


Allereerst een foto van onze lieve schat Sarah. Op deze foto zie je haar met haar inmiddels grijze snuit tijdens onze vakantie in Zeeland. Door haar suikerziekte was ze blind geworden en ze liep erg langzaam, maar toch heeft ze hier genoten. In de zon met haar neus in de wind.



Kort na deze vakantie ging ze toch wel achteruit en uiteindelijk hebben we in september 2017 de moeilijke beslissing moeten nemen haar te laten inslapen. We hebben 14 jaar van haar mogen genieten en nog altijd denken we veel aan haar. Sarah we missen je!

Sarah 23 juli 2003 - 14 september 2017

Tja wat verder? In die 5 jaar heb ik veel gehandwerkt natuurlijk en ook is er zo nu en dan iets afgekomen...


...mijn allereerste (en gelijk ook enige) gehaakte deken...


...de snailtrail quilt in blauw/bruin voor oudste zoon Rodney...


...en de quilt in bruin/zwart voor middelste zoon Ryan.

De quilt voor jongste zoon Rick heb ik hier al eens geplaatst, maar voor de volledigheid doe ik het nog een keertje.


Dit was het even voor nu.

Jammer dat ik zo lang niets geschreven heb... het is zó leuk om terug te kunnen lezen en kijken!
Vanaf nu moet ik maar proberen het weer op te pakken. Dusssss....

Tot snel!



11 opmerkingen:

Carin zei

Geweldig ! Blij dat je weer gaat schrijven. Leuk om die quilts onder elkaar te zien, valt me nu op dat alle drie je zoons namen met een R beginnen.

jolanda zei

Zo leuk om weer hier te zijn!! Hopelijk ga ik het nu eens volhouden.
Ja niet altijd handig dat ze alledrie met een R beginnen hoor. Wanneer er post kwam voor R de Vries zonder dat de tweede letter vermeld werd, was het steeds een gok wie de post ging openmaken haha.

Marguerite zei

Leuk om weer wat van je te lezen.
Ik had je al gemist maar dat je laatste blogje al 5 jaar geleden was had ik niet gedacht.
Prachtige quilts heb je voor je zonen gemaakt.

jolanda zei

Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat hè? Ja ik snap niet hoe jullie dat doen hoor...én bloggen én FB én IG en dan ook nog eens quilten e.d. Maar ik ga ook proberen in ieder geval af en toe weer iets te plaatsen hier. 😅

Joke zei

Wat leuk en gezellig dat je het weer bent gaan doen lieve vriendin. Ik volg je op de voet niet alleen op je blog natuurlijk!! 😘❤

jolanda zei

Gek hè? Ik had er ineens weer helemaal zin in. Jij zou het ook moeten gaan doen... het is zo leuk om terug te kunnen lezen 😘❤

Floor zei

Vijf jaar even snel beschrijven, dat gaat inderdaad niet lukken.
Maar je hebt in die tijd prachtige quilts gemaakt voor je kinderen, en nog een gehaakte deken die ook erg leuk is geworden.
Dan die lieve Sarah... kan me zo goed voorstellen dat je haar nog steeds mist.
Ze was zo lang je maatje. Maar ze heeft vast een prachtig gelukkig hondenleven bij je gehad.
Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Lijk ik op mijn zus???
Ze is 17 jaar geleden overleden en was op deze foto 10 jaar jonger dan dat ik nu ben.
Best vreemd gevoel dat ik nu zoveel ouder ben als zij.

Joke zei

Ga wel een keer naast je zitten kijk ik even mee🥰❤

quiltingmieke zei

piep zo fijn om je weer te lezen meid, prachtige quilts, benieuwd naar het “vervolg”
knufknuf

NADINE zei

So happy to find you back, Yolanda, and this is such an inspiring post. You did GREAT works ! THANKS for posting again, dear. :)
I still have to get back to my well neglected blog, and your post is encouraging me to do so...
Heartful thoughts,
xoxo
Nadine

Quilting Moesje zei

Ach Sarah😍...
Gezellig dat ik je hier nu ook weer kan volgen !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...