donderdag 10 februari 2011

Award gekregen van Majo

Liebster_blog_-_award

Majo van dit blog heeft me verrast met een award… leuk hé?? Dankjewel hoor Majo! Onderstaande regels zitten eraan vast:

Majo from this blog surprised me with an award ... nice huh? Thanks Majo! The following lines are attached:

- Je maakt een verwijzing naar de blog of van de persoon/personen die je deze award hebben gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!).

-You make a reference to the blog or the person who gave you this award. Thank them for this award on their blog (that's so nice!).

- Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!).

-Then pass the award on to 3 to 5 of your favorite blogs and make a link to these blogs (piece of cake!).

- Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

- Write a message on the selected blogs to tell them that they have received an award from you.

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben het niet nodig.

It is intended, that especially novice bloggers and bloggers who are not very well known are being put in the spotlight to give them their deserved attention. Blogs with lots of followers do not need it.

Wel een leuk initiatief om relatief onbekende of pas beginnende bloggers wat extra onder de aandacht te brengen hé? Ik heb dan ook gekozen voor 3 blogs die nog niet zoveel volgers hebben terwijl er zulke mooie dingen te zien zijn!

What a nice way to bring relative unknown or novice bloggers some extra attention don’t you think? I have therefore chosen three blogs that don’t have that many followers and there are such beautiful things to see!

Margreet met het superleuke blog ‘Home Sweet Home’ - haar sterrenquilt is werkelijk práchtig!

Ingrid van het blog met de leuke naam ‘Muggensteekjes – zij is nu bezig met de geweldige Winter Wonderland quilt!

Terray van het blog ‘De creatieve wereld van Terray’ – bij haar vind je behalve mooie creatieve maaksels ook zo nu en dan een heerlijk recept!

Margreet from the blog ‘Home Sweet Home’ - she is working on a wonderful quilt with stars!

Ingrid from the blog ‘Muggensteekjes’ – her Winter Wonderland quilt is going to be so beautiful!

Terray from the blog ‘De creatieve wereld van Terray – beside beautiful creations there a some yummie recipes now and then!

Het is alweer een poosje geleden dat ik iets gepost heb zie ik. Hoe sommige andere blogsters het voor elkaar krijgen iedere keer weer iets nieuws te laten zien… ik weet het niet hoor. Ik ben nog maar steeds druk met m’n Dorothy en die kennen jullie inmiddels al hahaha.

It's been a while since my last post I see. Some other bloggers manage to show something new every time... I do not know how they do it. I'm still busy with my Dorothy and you already know that one hahaha.

Quilt_Mystere_foto

Wel heb ik inmiddels bericht gekregen dat we gaan starten met de Mystery Quilt BOM en ik heb er zin in!!!! Vinden jullie hem ook zo mooi? Het is in ieder geval heel iets anders dan Dorothy hé? Veel meer applicatie werk dus ik ben benieuwd hoe ik het eraf ga brengen.

But I have now received notice that we start with the Mystery Quilt BOM and I'm excited!! Don’t you think it’s beautiful? It is certainly very different from Dorothy huh? Many more application work so I am wondering how I'm going to take off.

fijne dag! have a nice day!

6 opmerkingen:

Nadine zei

A well deserved award, dear Jolanda ;>)
Keep going !
THANKS also for your sweet comment on my blog.
ENJOY your sewing !
XOXOXOXOXOXO
NADINE

quilting Jeannet zei

Ik heb net het boek vanmorgen binnen gekregen dus ik ga er ook mee starten, doe hem wel zelf, enne.....ik heb altijd zoveel te vertellen dat ik wel iedere dag een logje kan schrijven, maar dan wordt het vervelend.......

groetjes, Jeannet

Roos zei

Het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit, en als je geen inspiratie hebt, ja dan houd het toch op.
Leuke blogs die je verrast hebt met een award.
Groetjes Roos

marion zei

waar ga je de bom doen als ik dat mag vragen....... ik heb het boek gezien en dat is erg leuk...... veel plezier ermee..........

my day zei

Hoi Jolanda,
van harte met je welverdiende Award, vind het geweldig dat je deze blog ben begonnen en zo kan ik gezellig meegenieten van je mooie creaties. Superlief van je om hem ook aan mij te geven...bloos ervan. Ben inderdaad nog niet veel te vinden op mijn nieuwe blog omdat ik het toch ook leuk vind om op mijn eerste blog mijn steekjes te laten zien. Moet er nog een beetje aan wennen denk ik. Ga deze Award zeker eervol vermelden en probeer hem ook door te geven aan andere beginnende en inspirerende bloggers.
Vind je mystery quilt ook een schatje zeg,daar kun je weer lekker aan fröbelen.
Liefs en een dikke knuf, Ingrid.

Terray zei

Dank je wel voor het doorsturen van een award, ik voel me wel "vereerd" dat je er eentje aan mij hebt gegeven. Ik zal eens kijken naar wie ik ze zal doorsturen.

Groetjes
Tertia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...