zondag 24 februari 2013

Update Sew Spooky

Tjonge jonge, het houdt maar niet op! Vandaag heeft het weer de hele dag gesneeuwd en er komt alweer een aardig laagje te liggen.

roodborstje  in de sneeuwfoto van internet: H.J. de Groot 

Volgens mij hebben de vogels er ook behoorlijk genoeg van en verlangen ze net zo naar de lente als wij. Van mij mogen de bomen wel besneeuwd zijn, maar dan met mooie bloesem.

bloesemfoto van internet Yoshikazu Tsuno 

Het koude weer heeft wel 1 groot voordeel…. het is heerlijk weer om lekker te quilten of te borduren. Gezellig binnen met de haard aan, een quiltwerkje op schoot en een kop winterthee binnen handbereik.

En ja, wanneer je dan zo lekker bezig bent, komt er vanzelf behoorlijk wat af. Zoals de huizenblokken van de Sew Spooky. Inmiddels heb ik alle 5 de huizenblokken klaar en vandaag heb ik ze netjes op maat gesneden zodat ze verder verwerkt kunnen worden.

Blok 3:

IMG_0844

Blok 4:

IMG_0846

en blok 5, het middenblok:

IMG_0845

Vooral dit laatste blok met de heksenbenen als welkom op het pad, de bezem door het huis en de hoed met grote gesp vind ik heel erg leuk geworden! Nu nog 2 kleinere blokken en het hele middenstuk kan in elkaar gezet worden. 

Alvast een fijne week allemaal!

handtekening

20 opmerkingen:

La Comtesse zei

These quilts are true works of art!
Loredana

Rennie zei

Prachtig je blokken. Ben benieuwd naar het geheel.

Vlijtige Handjes zei

Oh wat een leuke blokken. Ik ben niet zo van Halloween maar deze zijn erg grappig en leuk. Wie weet als er ooit nog oma-zeggertjes komen. :)
Groetjes Anita

Monica zei

Leuk zijn deze blokken voor de sew spooky. En ook hier (in la douce France) hebben wij volop sneeuw hoor, lekker binnen handwerken :-)

Bed, breakfast en quilts zei

voordeel van de sneeuw is dat je wel lekker kunt quilten!

Merel zei

Leuk! Je bent iedergeval ruim op tijd voor Halloween dit jaar ;)

Carin zei

Ohhh Jolanda... wat zijn die blokken geweldig !! Dat wordt een superleuke quilt !!

Ageeth Dorsman zei

Ze zijn echt prachtig geworden, je
Spooky-blokken, en zo mooi geappli-
ceerd! Dat wordt een prachtquilt, dat
kan niet anders!
Groetjes van Ageeth

Dear Jo zei

Je bent lekker bezig!!! Heb je gemist op de Handwerkbeurs :-(
Net als de vogels heb ik schoon genoeg van het koude weer, hoor. Op naar een beetje zon en lentegevoel. Dat handwerken kan toch ook prima buiten in de zon?????

Pauline zei

Wat wordt je quilt leuk!!

carina zei

Wat een leuke huisjes!

Guusje, zei

Wat een prachtige blokken, en wat een mooie foto's.

Unknown zei

Wat wordt je Sew Spooky al leuk en je gaat echt hard!! En wat een schattige en lieve vogeltjes staan er boven in je blogbericht!! Ik ben benieuwd hoe je sew spooky er uit ziet als alles aan elkaar zit... :-)

Phyllis zei

Wat een leuke blokken!

Irena zei

Jolanda,de winter heb ik liever nu als in april,toch,misschien ben ik gek maar ik hou er van,mooie blokjes,groet irena

Muggensteekjes zei

Hoi Jolanda,
je spooky blokken zijn heel mooi zeg en ja met dit weer is het heerlijk om lekker met naald en draad bezig te zijn. Je hebt straks een prachtige quilt erbij. En ja, nu mag het wel lente worden, lijkt me weer zo fijn om buiten in het zonnetje te zitten met een gezellig werkje.
Fijne dag, liefs Ingrid.

Jane in Cumbria zei

Wat heb je leuke blokken gemaakt! Het is inderdaad heerlijk weer om bij de kachel te quilten! Geen sneeuw hier maar wel koud!

Anoniem zei

prachtige blokken!!

Anoniem zei

WOW WOW your Spooky blocks are so beautiful and funny, they'll surely make a lovely quilt ;>)

THANKS for your kind comment on my blog, sweet friend!

XOXOXOXOXO
NADINE

Miny zei

Wat een mooie blokken zijn dat!

Groeten Miny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...