maandag 6 juli 2015

Mandjes Maandag

Dat ik nu gevallen ben voor die superleuke Stonefield, wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu alleen maar daarmee bezig ben. Zeker niet!

Behalve dat ik ook nog druk ben geweest met een blok voor de quilt voor Rodney (binnenkort foto's) heb ik ook de mandjes weer eens opgezocht.
Een mandjesquilt vind ik erg leuk en toen ik enige tijd geleden die geweldige mandjesquilt van Supergoof (klik) in het echt zag wist ik het zeker... ik ging ook zo'n quilt maken.

Supergoof vertelde er toen bij dat zij de mandjes eigenlijk per ongeluk in de verkeerde maat gemaakt had, maar die kleintjes zagen er nu juist zó schattig uit!
Nu ben ik dus ook 'verkeerde-maat-mandjes' aan het maken. :-))


Ze hebben enige tijd stilgelegen vanwege die overgrote berg UFO's waar ik al over vertelde, maar toen ik vorige week het bericht zag van Marja (klik) die ijverig bezig is met háár mandjes kreeg ik ook ineens weer de kriebels.

Van de onderste rij heb ik de linker twee mandjes erbij gemaakt deze week en ik hoop elke week wat mandjes te kunnen laten zien op 'Mandjes Maandag'.

7 opmerkingen:

Marja zei

Wat gezellig Jolanda, een mede MandjesMaker:)
Mooie mandjes zeg en wat een lieve stofjes.

Tot volgende week Maandag!

Groet,

Marguerite zei

Ohhh leuk. Zag op facebook dat je al lekker opschiet. Hihiii... Er komen vast nog heel veel mandjes maandagen. Succes. Ik vind ze leuk...

quiltsathome zei

Wat een leuke mandjes en wat een leuke kleuren !!
Een mandjesquilt staat ook nog op mijn Wil-Ik-Ooit-Maken-lijst (ik kan het ook geen lijst-JE noemen want daar is hij al veel te lang voor !)
En ik zou hem ook in dit strakke patroon maken. Hij wordt vast erg mooi !

Floor zei

Mandjes maandag, de dag van de verkeerde mandjes....
Nou die verkeerde mandjes zijn super leuk hoor.

Quilting Moesje zei

Mandjes maandag klinkt eigenlijk wel logischer als mandjes woensdag :0))
Mooie zachte kleurtjes, veel mandjes plezier hoor !

Marjan zei

Wat een schattige mandjes! O jee, dit werkt inderdaad wel heel aanstekelijk...
Leuk blog heb je!
Groeten,
Marjan

Carin zei

een mandjes quilt blijft leuk !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...