vrijdag 16 oktober 2020

Gingerbread Village

 Nu alle drukte van verjaardagen achter de rug is, is er weer tijd voor handwerken...een heleboel handwerken...heerlijk!

En natuurlijk hebben we allemaal wat meer tijd nu we weer minder buiten de deur vertoeven door dat ellendige corona-virus.

Opnieuw alle horeca dicht... echt ontzettend sneu voor al die horeca ondernemers die zo hun best gedaan hadden om aan alle richtlijnen te voldoen. Maar ja... we moeten het er allemaal maar mee doen.

Gelukkig zal ik me in ieder geval niet vervelen binnen... er is genoeg te doen!

Laatst had ik een ontzettend leuk borduurpatroon gekocht van Plumstreet Samplers en voor mijn verjaardag had ik van Ryan en Rick het garen dat ik nog niet had en het linnen gekregen. Het is een ontzettend mooi patroon dat te maken heeft met Halloween...


Jack's Bash heet het...

Eigenlijk wilde ik er gelijk mee beginnen, maar ik heb me bedacht. Er liggen nog een paar borduurwerken die ik nog maar half af heb en het is veel beter om die eerst eens af te maken.
Natuurlijk heb ik Frosty Forest waar ik mee bezig ben...maar ook Gingerbread Village.


Hier zie je een paar van de reeds geborduurde huisjes...enig toch?
Nog maar 2 huisjes te gaan en dan zijn ze allemaal af...kan ik het ophangen met de kerst...ik ga er mijn best voor doen maar ik beloof niks. ;0)

Fijne avond!

8 opmerkingen:

Joke zei

Weer zo'n gezellig bericht waardoor ik wel meteen zin krijg om te gaan borduren...dat is iets minder🙈
Maar dat doe ik zelf klein beetje maar jouw schuld😂
Ik vind het knap dat je nog steeds niet bent begonnen hoor🥰😘❤

Carin zei

Beide borduurwerken liggen hier ook nog steeds hahaha ...

Floor zei

Altijd leuk en mooi om weer een borduurwerk te gaan maken.
Eerst twee andere af. Dat vergt weer geduld om het nieuwe te laten liggen.
Maar de huisjes zijn leuk en vast met de kerst af, het duurt gelukkig nog even.
Hopelijk kunnen we dat een beetje leuk vieren, maar ik vrees dat we dan nog thuis moeten blijven.
Wens jullie veel beterschap met de nasleep van Corona.

Marguerite zei

Borduren is ook zo vreselijk leuk om te doen. En ja Halloween is helemaal jou ding. Maar eerst je huisjes

Yvonne zei

Altijd heel verleidelijk om gelijk te beginnen met iets nieuws, maar dingen afmaken geeft ook een goed gevoel. Nu heb je nog iets om naar uit te kijken, het lijkt me een heel leuk patroon.

Quilting Moesje zei

Gingerbread mannetjes zijn zo LEUK grappig en lief🥰🤎🤗

Health is Wealth zei


Apna Showroom Designer Baby Girl's Cotton Fancy Skirts Combo - (Pink Color, 0-6-12-18-24 Months 2-3-4 Years)
Apna Showroom Girl's Skirt/Frock Dress with decent Look ( 3-4 Years , Pink )
Apna Showroom Cotton - Loafer Socks for 2-7 Years Baby Boy's and Girl's Combo Pack, 6 Pairwith desent Look
Apna Showroom Zigzag Wave Black Metal Unisex Hairband Pack of 2with desent look
Apna Showroom Men's and Women's Metal Hair Bands (Black) Combo set of 5 with desent look
Apna Showroom Boy's and Girl's Woolllen Sweater (Multicolor, 0-3 Months) Designer - Fancy - Attractive
Apna Showroom Geeta Laxmi Women's High Waist Sexy Lace Fishnet Lingerie Stockings Medium Mesh Black Free Sizewith desent Look
Apna Showroom Geeta Laxmi Women's High Waist Sexy Lace Fishnet Lingerie Stockings Small Mesh Black Free Sizewith desent Look

Unknown zei

I really like it and I hope there is something new
ចាក់បាល់អន់ឡាញ​​​​ Play football online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...