dinsdag 25 december 2012

Fijne kerst

christmas_tree_wallpaper

Graag wil ik iedereen fijne, warme kerstdagen wensen en voor het nieuwe jaar veel geluk en gezondheid.

Maak er maar een heerlijk creatief jaar van!!!

Ook wil ik iedereen bedanken voor het reageren op mijn berichtjes… ik word daar echt heel blij van. :-)))

Helaas kan ik op dit moment niet bij iedereen een reactie achterlaten, want op de één of andere manier openen niet alle blogs op mijn computer. Hebben jullie daar ook last van?

handtekening

21 opmerkingen:

Juicybear zei

Ik wens jou en je familie ook een hele fijn kerst toe.
Groetjes Anneke

Dear Jo zei

Hele fijne dagen en een super creatief 2013!!!! Enne...het is altijd leuk om je berichtjes te lezen.
Ik kan soms geen reacties achterlaten bij berichtjes. Maar openen doen ze wel.
Groetjes, Jolanda

carina zei

Ook een super leuk creatief en gezond en vroljk 2013!

Ageeth Dorsman zei

Jij ook heel Fijne Kerstdagen gewenst
met allen, die je lief zijn, en een
Voorspoedig, Creatief, maar vooral
Gezond 2012!
Groetjes van Ageeth

marion zei

zalige kerstdagen en een gelukkig gezond 2013

nee ik heb daar geen alst van gelukkig

Guusje, zei

Ook voor jullie hele fijne Kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2013 gewenst. Wat betreft de blogs, er is iets veranderd bij de instellingen met je ergens de mobile versie uitzetten misschien lukt het dan?

Daniëlle zei

Dank je wel en ook voor jullie hele fijne Kerstdagen en een gezond 2013! liefs, Daniëlle

Merel zei

Soms hapert er bij mij ook wel eens wat. Maar jij ook fijne dagen.

Heleni zei

Hele fijne Kersttijd en een gezond, liefdevol en creatief Nieuwjaar Jolanda.

gr.Heleni

Jane in Cumbria zei

Ook voor jou hele fijne Kerstdagen, en alvast een nieuw jaar vol met creatieve dingen!

Carin zei

Ik hoop dat je een hele fijne 1e kerstdag hebt gehad.

Ik heb geen problemen met blogs bekijken. Een tijdje terug had ik wel dat ik geen blog kreeg te zien en nadat ik even deed refreshen kwam hij alsnog in beeld.

en construccion zei

Feliz Navidad y próspero año nuevo!...paz y salud!
Saludos,desde Argentina.

Berna zei

Alsnog een fijne kerstdagvoor je vandaag en een goed uiteinde.
Op naar een nieuw creatief jaar.

Inge zei

Bedankt voor jouw goede wensen en ik wens je een gezellige 2e kerstdag toe en een heel gelukkig 2013.

Groetjes,
Inge

ria vogelzang zei

Hi Jolanda, ook voor jou en je familie heel fijne feestdagen en gezond en liefdevol 2013! (beetje verlate reaktie, sorry...)
Mijn computer doet ook wel een beetje vreemd soms, maar ik weet dat die binnenkort even opnieuw geinstalleerd moet worden.... Hopelijk is het probleem bij jou verholpen; ieg veel succes!
Liefs, Ria.

Muggensteekjes zei

Hoi Jolanda,
gezellig dat we weer bij elkaar langs kunnen komen in blogland. Hoop dat je ook heerlijke kerstdagen achter de rug hebt met je gezinnetje en ik wens jou ook een heel gezond,liefdevol en creatief 2013! Tot gauw, liefs Ingrid.

Erna zei

Lieve Jolanda, ik hoop dat jullie ook een fijne kerst hebben gehad, en dat 2013 een geweldig en inderdaad creatief jaar gaat worden.
Ik krijg sommige blogs ook niet altijd makkelijk open, maar soms na een tijdje wel weer.
Liefs
Erna xx

Irena zei

Jolanda ik ben te laat voor en kerst groet maar voor nieuw jaar wens ik je het alle beste,veel liefs irena

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een gezellige foto's van jullie bee op je vorige logje en wat een schattig quiltje. Trouwens je Rudolph is ook een leukerd.
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en goed(quilt)jaar!
Groetjes, Cisca

Carin zei

Lieve Jolanda, ik kom je eventjes een fijn uiteinde wensen en voor straks... een geweldig 2013 !!

Spek zei

Hoi Knutsel,

Hopelijk was de kerst goed en ben je nu aan een mooi, inspirerend en gezond 2013 met veel wonderlijke ervaringen begonnen.

Sander

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...